Jak donosi MMC ruszyła właśnie produkcja nowej Mazdy CX-5, która do kanałów sprzedaży ma trafić już w lutym. Przypomnijmy, że produkcja tego modelu rozpoczęła się w listopadzie 2011 roku. Obecnie został on wyposażony w pełną gamę technologii SKYACTIVE a także zaprojektowany zgodnie z duchem KODO. W kwietniu 2015 roku globalna sprzedaż CX-5 przekroczyła 1.000.000 egzemplarzy, co stawia ją jako drugą w peletonie modeli, które osiągnęły taki wynik sprzedaży. Z roku na rok sprzedaż tego SUV-a rośnie, czyniąc go podstawowym modelem napędzającym sprzedaż japońskiemu koncernowi – na dzień dzisiejszy stanowi on 1/4 rocznego wolumenu Mazdy. Warto dodać, że hasłem przewodnim przy projektowaniu całkowicie nowej CX-5 było założenie, że każdy znajdzie w tym samochodzie nowy wymiar przyjemności z jazdy – nie tylko kierowcy. Ta zasada wpisuje się zresztą w długotrwałą - globalną strategię Mazdy, która podejmuje wysiłki, aby umilić życie ludziom za pomocą samochodów wysokiej jakości, dzięki temu klienci czują silną więź emocjonalną z marką.

 

 

 

(st)