Nowe seria reklam Mazdy ma za zadanie połączyć pasję Mazda`s Takumi z przedstawieniem procesu powstawania modelu jako prawdziwego rzemiosła, które graniczy z obsesją szczegółu. Historia reklam Takumi Masters, to projekt, który miał za zadanie pokazać rzemieślników, którzy nie są zawodowymi aktorami w ich autentycznym środowisku pracy, aby uchwycić prawdziwą istotę procesu opracowywania nowych samochodów. W założeniu autorów kampanii nowe spoty mają zaintrygować odbiorców Mazdy a jednocześnie oddać hołd dla japońskiej estetyki i Takumi Masters. Reklamy, które zostały opracowane w formie krótkich filmów dokumentalnych, będą częścią kolekcji filmów o ludziach odpowiedzialnych za firmę. Jak komentuje Russell Wager (vice president of marketing at MNAO): „Mazda ma ogromne szczęście posiadać takich zaangażowanych projektantów, którzy konsekwentnie podejmują kolejne wyzwania, aby doprowadzić do finału naszą wizję marki. Ta nowa seria spotów reklamowych pozwala nam wyróżnić rzeczywistych ludzi, którzy poświęcają swoje serce i duszę dla perfekcyjnego projektowania pojazdów spełniających wszelkie potrzeby i wymagania naszych klientów”. Pierwszy z prezentowanych spotów opowiada o roli Masanori Minamisawa, który prowadził zespół projektowy nowej MX-5 Miata RF. Podkreśla on ważną rolę muzyki w procesie projektowania tego pojazdu i jest przekonany, że istnieje ścisły związek pomiędzy harmonią duszy podczas słuchania muzyki i tym, co czujesz podczas jazdy takim samochodem. Warto zauważyć, że już za kilkanaście dni bohaterem kolejnej serii nowych spotów będzie CX-5. A teraz zobaczcie sami i oceńcie nowy pomysł filmów reklamowych Mazdy.

 

(st)