Premiera Nowej Mazdy 3 zapoczątkowała nowy rozdział w stylistyce KODO – interpretowanej jako Dusza Ruchu. W ramach podejścia, w myśl którego samochód stanowi dzieło sztuki, projektanci Mazdy dążą do zwiększenia wyrazistości designu KODO i podniesienia wartości artystycznej wzornictwa samochodów.

Projektowanie nowego samochodu elektrycznego było procesem osadzonym silnie w tradycji pięknie szlifowanych, ręcznie modelowanych form poprzednich modeli Mazdy i jednocześnie odkrywającym nową stylistykę w kontakcie z wartościami futurystycznymi i zmieniającymi się stylami życia.

W oparciu o koncepcję wzornictwa, definiowaną jako „Human Modern”, to nowe podejście zaowocowało oryginalnym projektem, który ucieleśnia rozszerzenie wyrazistej gamy stylistyki KODO. Sylwetka samochodu jest bezkompromisowo prosta, aby podkreślić piękno jego zwartej formy, kabina w stylu aut coupé wygląda lekko dzięki zastosowaniu unikalnej koncepcji otwierania drzwi, a przedni grill i maska tworzą przyjazne wrażenie.

Nowy samochód elektryczny, którego premierę Mazda zapowiada podczas najbliższego Salonu Motoryzacyjnego w Tokio został zaprojektowany z myślą o dostarczeniu wszystkim pasażerom poczucia „otulenia otwartością”. Celem było sprawienie, by każda chwila spędzona w samochodzie stała się komfortowym doświadczeniem, które pozwoli klientom być sobą.

Konfiguracja przestronnego wnętrza wywołuje poczucie otwartości dzięki otwartym przestrzeniom wokół konsoli środkowej, które tworzą wrażenie połączenia między siedzeniami dla kierowcy i pasażera. Materiały wykończenia wnętrza w różnych strefach kabiny zostały dobrane z uwzględnieniem komfortu i aspektów ekologicznych, zapewniając kierowcy i pasażerom dobre samopoczucie.

Najnowsze wzornictwo i technologie zapewnią klientom poczucie więzi już od momentu otwarcia drzwi, a spędzanie czasu w nowym modelu samochodu pomoże im poczuć swobodę i niezależność.

Już 23 października Mazda przedstawi światu swój samochód elektryczny. Przygotujcie się na coś zupełnie nowego.

Opracowanie: (st)