Mazda MX-3 EC KL-ZE Supercharger '94 – SOLD

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez mlody1921 » 26 lis 2012, 23:26

Ej no przestańcie bo trafi do działu nasze mazdy <lol>
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Capazo » 27 lis 2012, 00:34

mlody1921 napisał(a):Ej no przestańcie bo trafi do działu nasze mazdy <lol>


Ale ty pier$%*&^. Szaleju zes sie najadl <lol>

Weed skladaj skladaj do kupy. Łłłiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez tekkenfan » 27 lis 2012, 00:43

^x2 kiedy jakieś kreski i filmidła? :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez weede » 27 lis 2012, 00:49

Narazie nic nie będzie :D

Z mniej ciekawych rzeczy na vectorze wyszło 6.65s do 100kmh i 15,10 na ćwiartke więc jest lipa – długa skrzynia zmula to auto mocno, a na torze klepnela mnie prawie seryjna almera – czas umierać :D
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez tekkenfan » 27 lis 2012, 00:54

rozumiem że na torze prowadziła Pani ze zdjęcia z poprzedniej strony :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez Capazo » 27 lis 2012, 01:00

tekkenfan napisał(a):rozumiem że na torze prowadziła Pani ze zdjęcia z poprzedniej strony :P


To jest wlasnie Weed <diabełek> hahaha <lol>
Spoko Jarek wkrecisz sie w obroty. Dojdzie SC i wszytsko ladnie sie zgra w 1 całosc i bedziesz kosil na MS jak mnie nie będzie <faja>
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez tekkenfan » 27 lis 2012, 01:02

może przez ten makijaż nie poznałem <glupek2>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez mlody1921 » 27 lis 2012, 13:25

A szperunek można chyba wsadzić w skrzynie od K8 ?
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Rafał_ » 27 lis 2012, 16:53

Niby tak, ale przy doładowaniu skrzynia z KL będzie spełniać swoją rolę. Z drugiej strony w N/A+ skrzynia KL na ćwiartkę nie tracimy czasu z przepięcia z 3 na 4.
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez mlody1921 » 27 lis 2012, 17:12

Tak ale ponoc skrzynia dłuższa jest mniej wytrzymała na niuton a z K8 będzie gorzej z trakcja ale niby wytrzymalsza tak tylko słyszałem
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez onyx » 27 lis 2012, 20:51

Nie spotkałem się ze zjawiskiem, aby krótsze skrzynie miały mocniejsze bebechy. Możesz rozwinąć?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Bartek1986 » 27 lis 2012, 21:20

Hmm mocniejsze bebechy pewnie nie, ale tak na prosty rozum to może będzie tak:
krótsza skrzynia=krótszy bieg=szybsze wkręcanie=mniejszy opór ?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez weede » 27 lis 2012, 23:56

Młody wrzucił media to ja też zaległe 0 – 100 po remoncie.


tak jak mówiłem, 6.65 więc szału nie ma.
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez onyx » 28 lis 2012, 00:45

Bartek1986 napisał(a):Hmm mocniejsze bebechy pewnie nie, ale tak na prosty rozum to może będzie tak:
krótsza skrzynia=krótszy bieg=szybsze wkręcanie=mniejszy opór ?



Jakoś kompletnie nie rozumiem Twojego toku rozumowania i tej interpretacji... O ile co do tych 3 pierwszych składowych równania – tak, to do ostatniego nie.

Ja bym był za skrzynią z K8 z długą piątką, co by nie męczyła w trasie. Bo w końcu auto nie jest robione stricte pod 1/4 i na torze skrzynia z KL-DE chyba nie będzie robić szału. Chyba, że na tyle dużo Nm będzie produkowane, że na ciasnych torach będzie ciężko auto opanować – wtedy bym chyba wziął 3 bieg z KL-DE. Pod uwagę warto wziąć jeden fakt – mimo iż skrzynia z K8 jest krótka (spośród tego co mamy do wyboru), to do ultra krótkich jej sporo brakuje ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez radekkm » 29 lis 2012, 00:05

długa skrzynia zmula to auto mocno


no u mnie tez ostro zamulila :D



tak na powaznie to korby robia mniejsza kompresje i to zamula
do N/A te korby sie nie nadaja
a stroiles to to na nowych wtryskiwaczach ?
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez xXx » 29 lis 2012, 13:22

onyx napisał(a):wtedy bym chyba wziął 3 bieg z KL-DE



Onyx w tym przypadku to nic nie da, bo skrzynie maja identyczne przelozenia wszystkich biegów, a roznia sie tylko przelozeniem glównym... Mozna mieszac poprzez wrzucanie kól poszczegolnych biegów z FS...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez onyx » 29 lis 2012, 13:41

Fajnie , że to napisałeś :) Coś nowego się człowiek dowiedział.
Jak sobie popatrzyłem to pierwsze 2 biegi w FS i KL są te same. 3,4,5 są dłuższe w FS
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Jacek176 » 29 lis 2012, 14:04

onyx napisał(a):
Bartek1986 napisał(a):Hmm mocniejsze bebechy pewnie nie, ale tak na prosty rozum to może będzie tak:
krótsza skrzynia=krótszy bieg=szybsze wkręcanie=mniejszy opór ?

Jakoś kompletnie nie rozumiem Twojego toku rozumowania i tej interpretacji... O ile co do tych 3 pierwszych składowych równania – tak, to do ostatniego nie.

To chyba najłatwiej porównać do przerzutki w rowerze.
Krótka skrzynia jest jak duży tryb przy tylnym kole. Trzeba szybko kręcic ale jest lekko.
Długa skrzynia to mały tryb z tyłu. Można wolno kręcić, szybciej się jedzie ale trzeba użyc dużo wiekszej siły, a co za tym idzie bardziej obciążony jest mechanizm przeniesienia napędu (pedały, łańcuch, tryby itd.)
Jeśli źle rozumuje to niech ktoś mądrzejsyz mnie poprawi :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez onyx » 29 lis 2012, 15:53

Może się czepiam, ale ten opór to trochę mylne pojęcie i w sumie to mi nie pasuje – nie wiadomo czego dotyczy. Chyba bardziej trafnym będzie stwierdzenie, że moment na kołach będzie większy na kołach przy "krótkiej" skrzyni.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez weede » 14 gru 2012, 13:50

Korzystając z bardzo fajnego symulatorka Eatona: http://autoapps.eaton.com/Simulator/EngineDetails.aspx

I dla danych KLZE, czyli 2.5l , CR 10.1 , Wydajność IC = 50%, VE=80%, kółeczko 76mm (drive ratio 1.8)

Wyszło:
Obrazek

Zobaczymy jak boleśnie odbędzie się starcie teorii z praktyką :D
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy