Mazda MX-3 EC KL-ZE Supercharger '94 – SOLD
mlody1921 napisał(a):Ej no przestańcie bo trafi do działu nasze mazdy
Ale ty pier$%*&^. Szaleju zes sie najadl
Weed skladaj skladaj do kupy. Łłłiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
^x2 kiedy jakieś kreski i filmidła?
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Narazie nic nie będzie
Z mniej ciekawych rzeczy na vectorze wyszło 6.65s do 100kmh i 15,10 na ćwiartke więc jest lipa – długa skrzynia zmula to auto mocno, a na torze klepnela mnie prawie seryjna almera – czas umierać
Z mniej ciekawych rzeczy na vectorze wyszło 6.65s do 100kmh i 15,10 na ćwiartke więc jest lipa – długa skrzynia zmula to auto mocno, a na torze klepnela mnie prawie seryjna almera – czas umierać
Adrenaline Addiction.
rozumiem że na torze prowadziła Pani ze zdjęcia z poprzedniej strony
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
tekkenfan napisał(a):rozumiem że na torze prowadziła Pani ze zdjęcia z poprzedniej strony
To jest wlasnie Weed
Spoko Jarek wkrecisz sie w obroty. Dojdzie SC i wszytsko ladnie sie zgra w 1 całosc i bedziesz kosil na MS jak mnie nie będzie
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
może przez ten makijaż nie poznałem
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Niby tak, ale przy doładowaniu skrzynia z KL będzie spełniać swoją rolę. Z drugiej strony w N/A+ skrzynia KL na ćwiartkę nie tracimy czasu z przepięcia z 3 na 4.
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Tak ale ponoc skrzynia dłuższa jest mniej wytrzymała na niuton a z K8 będzie gorzej z trakcja ale niby wytrzymalsza tak tylko słyszałem
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Hmm mocniejsze bebechy pewnie nie, ale tak na prosty rozum to może będzie tak:
krótsza skrzynia=krótszy bieg=szybsze wkręcanie=mniejszy opór ?
krótsza skrzynia=krótszy bieg=szybsze wkręcanie=mniejszy opór ?
Bartek1986 napisał(a):Hmm mocniejsze bebechy pewnie nie, ale tak na prosty rozum to może będzie tak:
krótsza skrzynia=krótszy bieg=szybsze wkręcanie=mniejszy opór ?
Jakoś kompletnie nie rozumiem Twojego toku rozumowania i tej interpretacji... O ile co do tych 3 pierwszych składowych równania – tak, to do ostatniego nie.
Ja bym był za skrzynią z K8 z długą piątką, co by nie męczyła w trasie. Bo w końcu auto nie jest robione stricte pod 1/4 i na torze skrzynia z KL-DE chyba nie będzie robić szału. Chyba, że na tyle dużo Nm będzie produkowane, że na ciasnych torach będzie ciężko auto opanować – wtedy bym chyba wziął 3 bieg z KL-DE. Pod uwagę warto wziąć jeden fakt – mimo iż skrzynia z K8 jest krótka (spośród tego co mamy do wyboru), to do ultra krótkich jej sporo brakuje
onyx napisał(a):wtedy bym chyba wziął 3 bieg z KL-DE
Onyx w tym przypadku to nic nie da, bo skrzynie maja identyczne przelozenia wszystkich biegów, a roznia sie tylko przelozeniem glównym... Mozna mieszac poprzez wrzucanie kól poszczegolnych biegów z FS...
onyx napisał(a):Bartek1986 napisał(a):Hmm mocniejsze bebechy pewnie nie, ale tak na prosty rozum to może będzie tak:
krótsza skrzynia=krótszy bieg=szybsze wkręcanie=mniejszy opór ?
Jakoś kompletnie nie rozumiem Twojego toku rozumowania i tej interpretacji... O ile co do tych 3 pierwszych składowych równania – tak, to do ostatniego nie.
To chyba najłatwiej porównać do przerzutki w rowerze.
Krótka skrzynia jest jak duży tryb przy tylnym kole. Trzeba szybko kręcic ale jest lekko.
Długa skrzynia to mały tryb z tyłu. Można wolno kręcić, szybciej się jedzie ale trzeba użyc dużo wiekszej siły, a co za tym idzie bardziej obciążony jest mechanizm przeniesienia napędu (pedały, łańcuch, tryby itd.)
Jeśli źle rozumuje to niech ktoś mądrzejsyz mnie poprawi
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Może się czepiam, ale ten opór to trochę mylne pojęcie i w sumie to mi nie pasuje – nie wiadomo czego dotyczy. Chyba bardziej trafnym będzie stwierdzenie, że moment na kołach będzie większy na kołach przy "krótkiej" skrzyni.
Korzystając z bardzo fajnego symulatorka Eatona: http://autoapps.eaton.com/Simulator/EngineDetails.aspx
I dla danych KLZE, czyli 2.5l , CR 10.1 , Wydajność IC = 50%, VE=80%, kółeczko 76mm (drive ratio 1.8)
Wyszło:
Zobaczymy jak boleśnie odbędzie się starcie teorii z praktyką
I dla danych KLZE, czyli 2.5l , CR 10.1 , Wydajność IC = 50%, VE=80%, kółeczko 76mm (drive ratio 1.8)
Wyszło:
Zobaczymy jak boleśnie odbędzie się starcie teorii z praktyką
Adrenaline Addiction.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości