Mazda MX-3 EC KL-ZE '91
Poszukuję jakiegoś sensownego zestawu sprężyna + amor
Z amorków w grę wchodzą Tokico HP i Koni Special (wkłady), a ze sprężyn H&R(-45mm), Eibach (-35mm), Vogtland (-35mm).
Najbardziej skłaniam się ku h&r+koni Kilka osób z forum lata/latało na tych wkładach koni i sobie chwalili. Może ktoś coś podpowie na ten temat?
Z amorków w grę wchodzą Tokico HP i Koni Special (wkłady), a ze sprężyn H&R(-45mm), Eibach (-35mm), Vogtland (-35mm).
Najbardziej skłaniam się ku h&r+koni Kilka osób z forum lata/latało na tych wkładach koni i sobie chwalili. Może ktoś coś podpowie na ten temat?
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
jarek.ZE napisał(a):Najbardziej skłaniam się ku h&r+koni Kilka osób z forum lata/latało na tych wkładach koni i sobie chwalili. Może ktoś coś podpowie na ten temat?
Lepszego wyboru nie ma. Wiem ze Bilnsteiny sa tez B8 i moga ci zrobic jakie chcesz. Zreszta tak samo z Koni. Nie wiem jaka cena za ten zestaw ale pewnie kolo 2k. do dragu powinno styknac. Chyba ze planuszesz jakis oesik na zlocie:P
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Z tego co pamiętam to za Bilstein krzyknęli młodemu 900zł za szt
A może ma ktoś namiary na k-sporta w dobrej cenie ?
I czym się różni d2 od k-sporta? Jest robiony w tej samej fabryce
A może ma ktoś namiary na k-sporta w dobrej cenie ?
I czym się różni d2 od k-sporta? Jest robiony w tej samej fabryce
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
onyx napisał(a):ja bym bral bc racing zamiast d2 czy ksporta
Wszystko to, to samo
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
mlody1921 napisał(a):Kurde trzeba by porównać bo u mnie na amorach TOkico Ori i springach PI jest mocno twardo
Gwint jest nieporownywalnie bardziej komfortowy. A dzieki regulacji do streetu sie nadaje.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Capazo napisał(a):onyx napisał(a):ja bym bral bc racing zamiast d2 czy ksporta
Wszystko to, to samo
Sam jestes To zupełnie 2 rozne rzeczy Miałeś okazję je chociaż zmacać?
ksport i d2 to się zgodzę, że ale bc jest najlepszy z tej całej skośnej taniochy. Można też rozważyć Teina – ale jakością nie grzeszy, wbrew obiegowej opinii (nie jest już robiony w JP).
Capazo napisał(a):mlody1921 napisał(a):Kurde trzeba by porównać bo u mnie na amorach TOkico Ori i springach PI jest mocno twardo
Gwint jest nieporownywalnie bardziej komfortowy. A dzieki regulacji do streetu sie nadaje.
Zależy z jakim ratingiem weźmiesz sprężynę Wg mnie najgorszym pomysłem jest branie gwintu na ulicę. W ogóle jego możliwości się nie wykorzysta – podnoszenie, opuszczanie, już nie wspominam o regulacji camberami.
@ujowy chinski gwint będzie gorszy od dobrze dobranego amora ze sprężyną.
Ja bym wziął żółty koni (regulacja twardości) i do tego h&r. Ewentualnie kayaba AGX. Bilstein B8 (na tzw. grubej rurze) jest dobry ale droższy.
onyx napisał(a):Ja bym wziął żółty koni (regulacja twardości) i do tego h&r
A gdzie znajdę żółte koni do mx3? Widziałem tylko czerwone wkłady, które też są z regulacją twardości.
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
onyx napisał(a):Obawiam się, że nigdzie... Do 323/MX-3 ich po prostu nie ma. Z tego co pamiętam to czerwone nie mają regulacji. Może Ci się pomyliło z Kayaba AGX
Zarówno seria Koni Special (czerwone) jak i Koni Sport (żółte) mają regulację siły tłumienia. Różnica jest taka, że czerwone trzeba zdjąć z auta aby je wyregulować. Koni żółte mają regulację pokrętłem i można je regulować na aucie. Choć zdarzają się też takie bez pokrętła i też trzeba zdejmować.
Porównanie zakresu regulacji Koni Special i Sport:
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Czasem to ma człowiek dość tych Mx-3 nic niema a jak juz jest to cena powala na kolana, jakby dobrać wkłady o odpowiednich wymiarach z regulacją
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Chyba czas na zmianę budy np. mx5 NA Gratów jest od zaje.ania
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości