Strona 7 z 8

Odp: Mazda MX-5 NC 2,5(L5-VE) Active+ '07

PostNapisane: 27 cze 2012, 22:20
przez szkodnik_byd
No jak będzie pierwszy wykres z hamowni to pewnie poleci :–) do innego dzialu

Wysyłane z mojego HTC Desire za pomocą Tapatalk 2

Odp: Mazda MX-5 NC 2,5(L5-VE) Active+ '07

PostNapisane: 27 cze 2012, 22:24
przez nynuch76
Jak będzie projekt to znajdzie się w projektach ;)

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

PostNapisane: 28 cze 2012, 09:50
przez Seraf
No to jest ślicznie i te brązowe wnętrze :D

Wysłane z kolegi laptopa bo poszedł kupe :D

PostNapisane: 28 cze 2012, 16:12
przez Radex
Obrazek

wnętrze jest mega słitaśne :)

PostNapisane: 18 gru 2012, 22:46
przez mily200
Krzysiu coś się dzieje w temacie ?? czy czekasz na wiosnę :)

Re: Mazda MX-5 NC 2,5(L5-VE) Active+ '07

PostNapisane: 18 gru 2012, 22:52
przez adis555
Gdybyś nie siedział w Niemcowni i przybywał na spoty to byś wiedział :)

Re: Mazda MX-5 NC 2,5(L5-VE) Active+ '07

PostNapisane: 18 gru 2012, 22:58
przez weede
nynuch troche pary puścił :D będzie męsko

PostNapisane: 18 gru 2012, 23:03
przez mily200
adis555 napisał(a):Gdybyś nie siedział w Niemcowni i przybywał na spoty to byś wiedział :)


Gdyby konkursy na państwowe stanowiska nie były ustawione to bym tu dalej siedział :P

Krzysztof pochwal się co się z autkiem dzieje :)

Odp: Mazda MX-5 NC 2,5(L5-VE) Active+ '07

PostNapisane: 18 gru 2012, 23:50
przez nynuch76
mily200 napisał(a):Krzysztof pochwal się co się z autkiem dzieje :)



tapatalkniento z galaktyki III

PostNapisane: 22 gru 2012, 16:43
przez piwo
twardsze sprezyny czyli bedzie ostry walek?

Re: Mazda MX-5 NC 2,5(L5-VE) Active+ '07

PostNapisane: 10 sty 2013, 16:00
przez Kaczorr
trochę ciasno pod maska:)

Odp: Mazda MX-5 NC 2,5(L5-VE) Active+ '07

PostNapisane: 16 sty 2013, 19:45
przez szkodnik_byd
A moze przed ostatecznymi modami jakis porzadek na pierwszej stronie

Bedzie latwiej potem temat przeniesc :–)

Odp: Mazda MX-5 Active+ NC L5-VE '07

PostNapisane: 13 mar 2013, 12:40
przez szkodnik_byd
Bump

Odp: Mazda MX-5 Active+ NC L5-VE '07

PostNapisane: 13 mar 2013, 13:32
przez Bandit
:) elegancko się składa, a stare wałeczki żonie do włosów ;)

Wysyłane z mojego GT-I9000 za pomocą Tapatalk 2

Re: Mazda MX-5 Active+ NC L5-VE '07

PostNapisane: 13 mar 2013, 14:27
przez weede
czyściutko :)

PostNapisane: 13 mar 2013, 16:10
przez Fiveopac
Takie to male a 2.5 litra w sobie nosi :D W koncu wszystko na swoim miejscu. Ciekawe ile da sie ugrac z tego setupu :) Ciekawe czy styknie by wyjac klase.

PostNapisane: 13 mar 2013, 16:30
przez onyx
Nynuch składaj to w końcu :) Strasznie jestem ciekawy jakie to kreski wyprodukuje.
Jeżeli będzie ok. 200hp to będzie ciekawa walka z wydmuszkami z KL-ZE.

Doprężałeś motor pod te wałki? :P Jeżeli nie, to może nie być oczekiwanego efektu. Na pewno pomogą wtedy regulowane kółka – o ile nie masz zmiennych faz lub z nich ewentualnie zrezygnujesz ;)

Odp: Mazda MX-5 Active+ NC L5-VE '07

PostNapisane: 13 mar 2013, 17:05
przez nynuch76
Z głowicy zabrałem 0.9mm jedyna możliwość doprężenia tego motoru jaka przyszła mi do głowy tłoków nie znalazłem co do regulowanych kółek niestety odpada silnik ma zmienną fazę wałka ssącego.COSWORTH ma zestaw wałków które mają działać z tym ustrojstwem sprężyny też zalecają zmienić
(Dawid niemożliwe załatwia od ręki na cuda każe trochę czekać) więc zainstalowałem dedykowane.

galaxy s3-tapatalk®

PostNapisane: 14 mar 2013, 11:15
przez Seraf
no to teraz czekamy na wykresy :D

PostNapisane: 14 mar 2013, 12:40
przez onyx
nynuch76 napisał(a):Z głowicy zabrałem 0.9mm jedyna możliwość doprężenia tego motoru jaka przyszła mi do głowy tłoków nie znalazłem co do regulowanych kółek niestety odpada silnik ma zmienną fazę wałka ssącego.COSWORTH ma zestaw wałków które mają działać z tym ustrojstwem sprężyny też zalecają zmienić
(Dawid niemożliwe załatwia od ręki na cuda każe trochę czekać) więc zainstalowałem dedykowane.


Jak to ogolenie głowy wpłynie na stopień sprężania – zapewne to policzyłeś ;) Pochwal się :P
Splanowanie głowicy nieznacznie przestawi rozrząd, dlatego regulowane kółko by się przydało.
Możesz pokazać jak wygląda zmienna faza w tym motorze i jak jest sterowana? Całkiem możliwe, że rezygnacja z niej na rzecz regulowanych kółek znacznie pozytywniej by wpłynęła na osiągi. W większości przypadków możliwe jest przerobienie seryjnych kółek na regulowane ;)