Ustawienie biegu jałowego

Mazda Tribute 2003–2007 (EP) / Mazda Tribute 2001–2003 (EP)

Postprzez DEMHELL » 11 lis 2006, 20:43

Witam

Do 2 lat jeżdżę FordemProbe 2.5( silnik jak Mazda 626, MX6, Xedos 9) i nie miałem większych problemów i pewnie dalej byłoby ok gdybym nie postanowił wymienić sprzęgła i uszczelnić pokrywy zaworów ( tej pod kolektorem ).
Po wszystkich naprawach pojawił się problem – silnik nie trzyma wolnych obrotów ( tak samo na benie i LPG ) – przed naprawą było ok. Wolne obroty w okolicach 800, nie skakały, silnik zapalał zawsze za pierwszym razem.
Pokręciłem trochę śrubą na przepustnicy i drugą która jest przy lince gazu ( przy mocowaniu do przepustnicy ) – to jednak nie jest dobre rozwiązanie. Obroty są albo za wysokie ( 2000 i spadają po chwili do 1200) albo za niskie ( można ustawić na 1000-800 i po chwili spadają i auto gaśnie jeśli się nie przegazuje ).
Jeśli chodzi o samą jazdę jest wszystko ok moc, przyspieszenie, w czasie jazdy jak wyrzucę na luz silnik nie zgaśnie.

Trochę się rozpisałem ale proszę o podpowiedź – co ma wpływ na wolne obroty? – wtyczki i podciśnienia sprawdzałem i wygląda, że jest ok.
Sprawdzę wszystko jeszcze raz może zagięty wężyk, niewpięta wtyczka ?
DEMHELL
 

Postprzez Hazu » 11 lis 2006, 23:34

Troche za dużo pokreciłes.
Poczytaj troche Forum to wszystko Ci sie wyjaśni.
Powodzenia
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez Jaksa » 11 lis 2006, 23:50

DEMHELL napisał(a): tej pod kolektorem
Tu bym szukał problemu,masz lewe powietrze .....
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez fachura » 14 lis 2006, 00:20

Witam problem tkwi z podcisnieniem jak zdejmowałes kolektor ssący cos musiałeś nie podpiąc dokładnie popatrz przewody podcisnieniowe przy kolektorze.
NIE MA TO JAK PĘDZĄCA GWIAZDA MERCEDES-BENZ
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 kwi 2004, 20:26
Posty: 56
Skąd: Białystok

Postprzez xedos 1995 » 20 lis 2006, 21:05

pamietaj ze komputer zapamietuje ustawienia takie jakie mial.... teraz pokreciles troszke w obrotach...i pewnie linka jest za mozno napieta...i zmieniles mieszanke......na poczatek zrob tak zeby linka nie byla napieta za mocno..jezeli jest? pojedz na analizator spalin ustaw mieszanke..a pozniej zresetuj kompa!!!!!!!!!!!!! :] :] :] :]
Bastek!!!!!!!!!!!!
Początkujący
 
Od: 5 paź 2006, 21:31
Posty: 22
Skąd: Wrocław
Auto: mazda xedos 6 1,6 Ca 1995

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Pozostałe Modele