Jaki układ dolotowy do mx-3 1.6 sohc??
1, 2
to rob dla przyjemnosci nikt ci nie broni.ale nei zadawaj durnbych pytan ile to da mocy.da ci tyle mocy ze na pewno tego nie wyczujesz.wiec trak jak bys nic nie zrobil.ale przyjemnosc zostanie.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
No to wziąłem sie do roboty Mam pytanie dla tych, którzy robili już CAI w mx-3 lub 323 B6, jakiej średnicy rurę najlepiej użyć? Z tego co wyczytałem na forum to im większa średnica tym lepiej? Napewno ktoś z was robił już takie coś w silniku B6 sohc, prosze o pomoc.
- Od: 23 maja 2009, 19:20
- Posty: 450
- Skąd: Włocławek/Konin
- Auto: było: Mazda MX-3 1.6 16v SOHC
jest: Honda Accord VII Sport
kup kibel rury zwykle o grubosci jak seryjny dolot podlacz stozek na koncu , ptoem steropianem go ooodizoluj od cieplej strony silnika . Ze zderzaka doprowadz zimne powietrze do stozka za pomoca takiej rury http://www.greka.com.pl/sklep/upload/im ... 48_big.jpg i masz gotowe , luknij temat jacka176 ! w dziale projekty
.
- Od: 16 sie 2009, 17:14
- Posty: 91
- Auto: Mazda 323GT BF ,89r 1.6 PB+LPG
Próbował ktoś z was bawić sie strojeniem kompa? Czytałem gdzieś na forum artykuł jak w 323 BG GT ktoś bawił sie ECU masterem i regulował AFR i zapłon po założeniu stożka i coś tam mu wychodziło
- Od: 23 maja 2009, 19:20
- Posty: 450
- Skąd: Włocławek/Konin
- Auto: było: Mazda MX-3 1.6 16v SOHC
jest: Honda Accord VII Sport
Wolf- napisał(a):... steropianem go ooodizoluj od cieplej strony silnika
Czym kuźwa? Czy zdajesz sobie sprawę, że stYropian jest palny? Pali się wyśmienicie!
kubik napisał(a):Próbował ktoś z was bawić sie strojeniem kompa? Czytałem gdzieś na forum artykuł jak w 323 BG GT ktoś bawił sie ECU masterem i regulował AFR i zapłon po założeniu stożka i coś tam mu wychodziło
Stroić auto do stożka? Sorry...
Nie ktoś pisał na forum że po wymianie filtra (bodaj z pipercross'a na fujit'e) zmienił mu się AFR o 2 stopnie. Co do regulacji zapłonu to na rozdzielaczu normalnym za wiele się tam nie pomodzi z dynamicznym, jedynie statyczny...
- Od: 24 paź 2009, 15:05
- Posty: 73
- Skąd: Warszawa
- Auto: MX3 1,6 16V SOHC B6 92r
orzech55 napisał(a):Nie ktoś pisał na forum że po wymianie filtra (bodaj z pipercross'a na fujit'e) zmienił mu się AFR o 2 stopnie.
To ja pisalem. Fakt, że po wymianie filtra AFR skoczył z ok. 13 na 15 ale tylko w zakresie niskich i średnich obrotów, do 6000. Powyżej 6000obr. pozostał prawie bez zmian. Nie wiem czy wpływ na to miała sama konstrukcja filtr czy to, że ta Fujita jest dużo większa, a może to że ten Pipercross był używany już ponad półtora roku (ale był myty co miesiąc).
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje