Jaki układ dolotowy do mx-3 1.6 sohc??

Postprzez piwo » 19 mar 2010, 17:10

to rob dla przyjemnosci nikt ci nie broni.ale nei zadawaj durnbych pytan ile to da mocy.da ci tyle mocy ze na pewno tego nie wyczujesz.wiec trak jak bys nic nie zrobil.ale przyjemnosc zostanie.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4749 (236/130)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez kubik » 30 mar 2010, 16:33

No to wziąłem sie do roboty :) Mam pytanie dla tych, którzy robili już CAI w mx-3 lub 323 B6, jakiej średnicy rurę najlepiej użyć? Z tego co wyczytałem na forum to im większa średnica tym lepiej? Napewno ktoś z was robił już takie coś w silniku B6 sohc, prosze o pomoc.
Moja czarna strzała MX-3
91 KM@5500 i 128Nm@4800

Forum Mazdy MX-3 --> MX_# DRIVERS
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2009, 19:20
Posty: 450
Skąd: Włocławek/Konin
Auto: było: Mazda MX-3 1.6 16v SOHC
jest: Honda Accord VII Sport

Postprzez Wolf- » 7 kwi 2010, 19:07

kup kibel rury zwykle o grubosci jak seryjny dolot podlacz stozek na koncu , ptoem steropianem go ooodizoluj od cieplej strony silnika . Ze zderzaka doprowadz zimne powietrze do stozka za pomoca takiej rury http://www.greka.com.pl/sklep/upload/im ... 48_big.jpg i masz gotowe , luknij temat jacka176 !!! w dziale projekty
.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sie 2009, 17:14
Posty: 91
Auto: Mazda 323GT BF ,89r 1.6 PB+LPG

Postprzez kubik » 30 paź 2010, 13:25

Próbował ktoś z was bawić sie strojeniem kompa? Czytałem gdzieś na forum artykuł jak w 323 BG GT ktoś bawił sie ECU masterem i regulował AFR i zapłon po założeniu stożka i coś tam mu wychodziło
Moja czarna strzała MX-3
91 KM@5500 i 128Nm@4800

Forum Mazdy MX-3 --> MX_# DRIVERS
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2009, 19:20
Posty: 450
Skąd: Włocławek/Konin
Auto: było: Mazda MX-3 1.6 16v SOHC
jest: Honda Accord VII Sport

Postprzez Pit » 30 paź 2010, 15:49

Wolf- napisał(a):... steropianem go ooodizoluj od cieplej strony silnika

Czym kuźwa? :| Czy zdajesz sobie sprawę, że stYropian jest palny? Pali się wyśmienicie!

kubik napisał(a):Próbował ktoś z was bawić sie strojeniem kompa? Czytałem gdzieś na forum artykuł jak w 323 BG GT ktoś bawił sie ECU masterem i regulował AFR i zapłon po założeniu stożka i coś tam mu wychodziło

Stroić auto do stożka? :| Sorry...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Orzech » 31 paź 2010, 01:53

Nie ktoś pisał na forum że po wymianie filtra (bodaj z pipercross'a na fujit'e) zmienił mu się AFR o 2 stopnie. Co do regulacji zapłonu to na rozdzielaczu normalnym za wiele się tam nie pomodzi z dynamicznym, jedynie statyczny...
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2009, 15:05
Posty: 73
Skąd: Warszawa
Auto: MX3 1,6 16V SOHC B6 92r

Postprzez Jacek176 » 1 lis 2010, 12:54

orzech55 napisał(a):Nie ktoś pisał na forum że po wymianie filtra (bodaj z pipercross'a na fujit'e) zmienił mu się AFR o 2 stopnie.

To ja pisalem. Fakt, że po wymianie filtra AFR skoczył z ok. 13 na 15 ale tylko w zakresie niskich i średnich obrotów, do 6000. Powyżej 6000obr. pozostał prawie bez zmian. Nie wiem czy wpływ na to miała sama konstrukcja filtr czy to, że ta Fujita jest dużo większa, a może to że ten Pipercross był używany już ponad półtora roku (ale był myty co miesiąc).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje