Megasquirt dla opornych (początkujących)
1, 2
Witam jako że nie miałem nigdy do czynienia z elektroniką samochodową dlatego jak ktoś będzie miach chwilkę czasu i chciał mi wyjaśnić jak to podpiąć i jak to jest z tym sterowaniem
Zacznijmy od tego Megasquirt I v2.2 extra code
Pacjent Mazda 2,5v6 KL 93rok wolnossąca ( do nauki)
Jak rozumie megasquirt to komputer działający osobno bez potrzeby ECU fabrycznego, jako ze mam klime można zostawić ECU zeby sterowało klime (aczkolwiek może to zrobić MS)
Bardzo bym prosił żeby ktoś mi krok po kroku przybliżył jak podłączyć MSa do instalacji
podaje link, aczkolwiek drugie zdjęcie pokazuje schemat v3.0
http://www.xtremethings.com/Engineering ... P_Info.pdf
– Czy MS I poradzi sobie z zapłonem v6 Aparat KL01
– na sam początek chciałbym odpalić auto i doprowadzić go do jazdy N/A
Zacznijmy od tego Megasquirt I v2.2 extra code
Pacjent Mazda 2,5v6 KL 93rok wolnossąca ( do nauki)
Jak rozumie megasquirt to komputer działający osobno bez potrzeby ECU fabrycznego, jako ze mam klime można zostawić ECU zeby sterowało klime (aczkolwiek może to zrobić MS)
Bardzo bym prosił żeby ktoś mi krok po kroku przybliżył jak podłączyć MSa do instalacji
podaje link, aczkolwiek drugie zdjęcie pokazuje schemat v3.0
http://www.xtremethings.com/Engineering ... P_Info.pdf
– Czy MS I poradzi sobie z zapłonem v6 Aparat KL01
– na sam początek chciałbym odpalić auto i doprowadzić go do jazdy N/A
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Z zapłonem nie będzie problemu pod warunkiem że to urządzenie jest do silnika 6cyl.
a musi być aby 6 wtryskiwaczy obsłużyć.
Jak nie jesteś pewien jak podłączyć mimo że masz schematy to popatrz sobie na schematy podłączeń sterowników lpg stag tam masz dodatkowo opisy w języku polskim więc dojdziesz co jest co.
a musi być aby 6 wtryskiwaczy obsłużyć.
Jak nie jesteś pewien jak podłączyć mimo że masz schematy to popatrz sobie na schematy podłączeń sterowników lpg stag tam masz dodatkowo opisy w języku polskim więc dojdziesz co jest co.
Ten MS jeździł w aucie 4 cyl. koleś mówił ze niema problemu z połączeniem v6, v8 , a jak jest to sie przekonam, to jest MS I v2,2 Extra code który pozwala na sterowanie zapłonem pytanie dlaczego każdy zakłada edisa z trigerem, choć u lukstera MS robił też jako moduł zapłonowy
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
ponieważ na rozdzielaczu zapłonu nie masz możliwości ustawienia dynamicznego wyprzedzenia zapłonu, jedynie statyczne. Na EDIS'ie zapłon możesz ustawić sobie jak Ci się żywnie podoba. Co do sterowania zapłonem to MS nie steruje zapłonem a wydaje polecenia jednostce sterującej zapłonem jak ma działać. Tak naprawdę to rozdzielacze zapłonu przechodzą do lamusa już od dawna, lepsze sa cewki dwubiegunowe (np ford) albo indywidualne (np BMW)
- Od: 24 paź 2009, 15:05
- Posty: 73
- Skąd: Warszawa
- Auto: MX3 1,6 16V SOHC B6 92r
A w jakim aucie występował VR sensor ?
U nas w PL dostanie gotowy Kit Trigger 36-1, Vr sensor, Edis 6, cewke pakują albo od Scorpio, Mitasubishi,
a czym sie rózni trigger 36-1 a 60-2
U nas w PL dostanie gotowy Kit Trigger 36-1, Vr sensor, Edis 6, cewke pakują albo od Scorpio, Mitasubishi,
a czym sie rózni trigger 36-1 a 60-2
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
36-1 – wieniec sklada się z 35 zębów i jednej przerwy o szerokości jednego zęba (Ford np Escort)
60-2 – wieniec sklada się z 58 zębów i jednej przerwy o szerokości dwóch zębów
60-2 – wieniec sklada się z 58 zębów i jednej przerwy o szerokości dwóch zębów
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Ja wiem ze czujnik położenia wału jest w większości samochodów ale czy w scorpio jest ten VR i trigger?
i wkońcu nie wiecie czy montuja 36-1 czy 60-2 w KL
i wkońcu nie wiecie czy montuja 36-1 czy 60-2 w KL
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Traktuj to jak bilblię
http://www.msextra.com/doc/ms1extra/MS_ ... l.htm#edis
http://www.msextra.com/doc/ms1extra/MS_ ... l.htm#edis
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
Mam pytanko w v6 jest o2 sensor i jest lewy prawy jak sie w z tym wpiąć pod MS I v2,2
w jednym schemacie MS mi pisze pin 23, a w innym pin 23 i pin 31
teraz to zgłupiałem czy wystarczy podpiąć jeden czy jak
w jednym schemacie MS mi pisze pin 23, a w innym pin 23 i pin 31
teraz to zgłupiałem czy wystarczy podpiąć jeden czy jak
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
msI w standardzie łyka tylko jedna sondę z tego co kojarzę. Ja podpiąłem przednią, pin w ecu 2C. Ja leciałem z tego obrazka patzr oznaczenia pinów, kolory się nie zgadzają
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
Tu jest kopalnia schematów, ten twój jakiś dziwny
http://www.extraefi.co.uk/drawings.htm
A to przydatna rzecz, wiele mi pomogła
Uploaded with ImageShack.us
http://www.extraefi.co.uk/drawings.htm
A to przydatna rzecz, wiele mi pomogła
Uploaded with ImageShack.us
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
to są wyjścia – outputy do sterowania czym tam chcesz, w zależności od konfiguracji ms'a, wentylator chodnicy, vrisy, shift light itp
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
Jeśli nie podepniesz sterowania pod któreś z wyjść ms'a i nie skonfigurujesz go poprawnie to się nie włączy. Ja zrobiłem sobie termowłącznik i ms'a w to nie mieszałem.
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje