Skrzynia od GT4 – Mazda 323 GTX
Napisane: 14 paź 2010, 15:04
Witam
Z racji posiadania tak wspaniałego auta jakim jest Mazda 323 GTX z sypiącą się skrzynią która była wykonywana chyba z plasteliny postanowiłem już nigdy nie robić ze skrzynią do 4WD i zapodałem pancerną skrzynie z Celiki.
Jak ktoś planuje wkładać skrzynke z Celi to postaram się podpowiedzieć delikatnie how to:
Na wstępie na warsztacie musi być :
– browar
– skrzynka GT4 ST185
– wał
– tylny dyfer
– ośki przednie i tylne
Montaż silnika ze skrzynką jest za pośrednictwem magicznej płytki :
Jest to własna robota i różni sie od tych co sa do sprzedania wiekszą ilością śrub, jednym słowem można sie na niej wieszać.
Jak już wykonamy taka płytke to skrecamy razem:
Następnie z bożą pomocą upychamy to do autka w celu ustawienia we wszystkich osiach i dorabiamy poduszeczki do skrzynki:
Montaż tylnego dyfra jest prosty po wcześniejszym dorobieniu magicznego mocowania i podjechaniu na odpowiednią wyskość i spawnięciu.
Z racji że dupka i dyfer są większe trzeba skrócić wał i dostosować do panujących długości pod autem.
Skrzynka w stanie bdb wytrzyma moc w okolicach 450 HP i strzału z 6500obr/min z 4 papuci.
Z braku $$ robie drobne pierdoły przy aucie.
Pozdrowaśki
Z racji posiadania tak wspaniałego auta jakim jest Mazda 323 GTX z sypiącą się skrzynią która była wykonywana chyba z plasteliny postanowiłem już nigdy nie robić ze skrzynią do 4WD i zapodałem pancerną skrzynie z Celiki.
Jak ktoś planuje wkładać skrzynke z Celi to postaram się podpowiedzieć delikatnie how to:
Na wstępie na warsztacie musi być :
– browar
– skrzynka GT4 ST185
– wał
– tylny dyfer
– ośki przednie i tylne
Montaż silnika ze skrzynką jest za pośrednictwem magicznej płytki :
Jest to własna robota i różni sie od tych co sa do sprzedania wiekszą ilością śrub, jednym słowem można sie na niej wieszać.
Jak już wykonamy taka płytke to skrecamy razem:
Następnie z bożą pomocą upychamy to do autka w celu ustawienia we wszystkich osiach i dorabiamy poduszeczki do skrzynki:
Montaż tylnego dyfra jest prosty po wcześniejszym dorobieniu magicznego mocowania i podjechaniu na odpowiednią wyskość i spawnięciu.
Z racji że dupka i dyfer są większe trzeba skrócić wał i dostosować do panujących długości pod autem.
Skrzynka w stanie bdb wytrzyma moc w okolicach 450 HP i strzału z 6500obr/min z 4 papuci.
Z braku $$ robie drobne pierdoły przy aucie.
Pozdrowaśki